mgr Małgorzata Hajdukiewicz

Oligofrenopedagog, specjalista w zakresie wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju małego  dziecka, terapeuta Integracji Sensorycznej certyfikowany przez Polskie Towarzystwo Integracji Sensorycznej.

Posiadam ponad piętnastoletnie  doświadczenie w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym, zagrożonym niepełnosprawnością oraz dzieckiem z różnego rodzaju nieprawidłowościami w rozwoju. Uwielbiam pracę z dziećmi a najważniejsze dla mnie jest ich dobro.

Wykształcenie:

2010 – Integracja Sensoryczna II° wg J. Ayres „Diagnoza i terapia zaburzeń integracji sensorycznej” SInet, Polskie Towarzystwo Integracji Sensorycznej;

2010 – Niepubliczne Studium Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy – kurs kwalifikacyjny z zakresu tyflopedagogiki;

2007 –Integracja Sensoryczna I° w zakresie teorii i terapii Integracji Sensorycznej „ Neurobiologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej i podstawowa ich ocena” SInet, Polskie Towarzystwo Integracji Sensorycznej;

2007 – Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji Towarzystwa Wiedzy Powszechnej – studia podyplomowe w zakresie wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju małego dziecka;

1999 – 2004  Akademia Pedagogiki Specjalnej – Wydział Nauk Pedagogicznych – studia magisterskie  na  kierunku: pedagogika specjalna;

Szkolenia:

2008 – „Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w środowisku rodzinnym przygotowujący do pracy z małym dzieckiem i jego rodziną – Pracowania Wspomagania Rozwoju i Integracji Centrum Pomocy Psychologiczno – Pedagogicznej w Warszawie

2008 – III Warsztaty Polsko – Holenderskie „Integracja Sensoryczno – Motoryczna” – Zespół Szkół nr 10 w Kaliszu

2009 – Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z uszkodzonym narządem słuchu” – kurs doskonalący – Centrum Metodyczne Pomocy Psychologiczno – Pedagogicznej w Warszawie

2009 – „Praca z oddechem i ciałem, program aktywności Marianny i ChristoferaKnillów” – Niepubliczna Placówka Doskonalenia i Dokształcania „EUREKA”

2009 – Makaton Program Rozwoju Komunikacji – poziom pierwszy – szkolenie podstawowe moduł 1,2,3,4

2010 – „Diagnoza i terapia SI małego dziecka” – kurs doskonalący umiejętności terapeutyczne – Sinet w Warszawie

2010 – Praca z zachowaniami trudnymi w oparciu o zasady Analizy Behawioralnej Stosowanej” – Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej w Krakowie

2010 –Makaton Program Rozwoju Komunikacji – poziom drugi – szkolenie zaawansowane  moduł 9a,9b, zwierzęta

2012 – Makaton Program Rozwoju Komunikacji – szkolenie dodatkowe – zabawy

2012 – „Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych według metody dr Swietłany Masgutowej” część I – Międzynarodowy Instytut dr Swietłany Masgutowej

2014 – „Funkcjonalna ocena i terapia widzenia dzieci słabo widzących” Centrum Kształcenia Kadr przy Stowarzyszeniu Rodziców i Przyjaciół Dzieci Niewidomych i Słabowidzących „Tęcza” w Warszawie

2014 – „Terapia Taktylna” według metody dr Swietłany Masgutowej – Międzynarodowy Instytut dr Swietłany Masgutowej w Warszawie

2016 – ” Terapia Ręki” I i II stopnia – centrum szkoleniowe Soyer w Markach

2017 – „ System C-Eye w ocenie stanu pacjenta, neurorehabilitacji i komunikacji – AssisTech w Gdańsku

2017 – Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania – warsztaty – Centrum Metody Krakowskiej w Krakowie

2017 – II Ogólnopolski Kongres Terapeutów Integracji Sensorycznej – diagnoza i metody terapii zaburzeń przetwarzania sensorycznego – FORUM, Warszawa;

2019 – „Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi problemami w nauce – Szkolny Program Interwencyjny Sally Goddard Blythe oparty o integracje odruchów oraz ocenę neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP prowadzonym przy użyciu publikacji „Jak ocenić dojrzałość dziecka do nauki (wyd. 2) – Instytut Psychologii Neurofizjologicznej INPP Polska reprezentowany przez Instytut Wspierania Naturalnego Rozwoju w Milanówku.

2019 – III Ogólnopolski Kongres Terapeutów Integracji Sensorycznej –Wpływ zaburzeń SI na całościowy rozwój dziecka – dobór odpowiednich narzędzi terapeutycznych FORUM, Warszawa;